tel.:

+48 600 48 55 62

email:

federacja@wp.pl

 

Wybierz kategorie:

Z kraju i świata

Jak radzić sobie z zazdrością w biznesie?

Zazdrość można śmiało porównać do przysłowiowej łyżki dziegciu w beczce miodu. Nierzadko potrafi zepsuć nam całą radość z osiągniętego sukcesu. Czy znasz to uczucie, kiedy na samą myśl o tym, że konkurencji idzie świetnie, nagle zaczynasz dyskredytować własne osiągnięcia? I chociaż nie możesz narzekać na zarobki, a Twój biznes nieźle się rozwija, czujesz się przegrany, rozżalony i sfrustrowany, bo innym wiedzie się lepiej? [Czytaj więcej]

6 kroków do udanej konferencji

Kiedy stajemy przed koniecznością zorganizowania konferencji po raz pierwszy, możemy czuć się zagubieni, a nawet lekko przerażeni. Na sukces całego przedsięwzięcia składa się przecież ogromna liczba szczegółów, a zależy nam na tym, aby wydarzenie zostało należycie docenione i przysporzyło nam albo firmie prestiżu. [Czytaj więcej]

Co motywuje nas do działania?

Jak osiągnąć sukces? Wiesz? Tak, to pytanie, na które znają odpowiedź współpracownicy firm MLM. Gotowy przepis na awans w strukturze firmy otrzymują razem z planem marketingowym i produktem/usługą. Biznesowy pojazd już masz, teraz idź i polecaj/sprzedawaj/przedstawiaj ideę biznesową innym. Łatwo powiedzieć, a trudniej zrobić, bo nawet kiedy posiadasz w zanadrzu: a) wszystkie niezbędne kompetencje, b) zapewnioną opiekę lidera, który pokaże Ci drogę, c) wspaniały produkt, to wciąż może zabraknąć Ci motywacji do tego, żeby podkasać rękawy i zacząć zarabiać. Skąd czerpać motywację i siłę napędową do pracy? Odpowiedź wcale nie jest oczywista. Warto zrobić uczciwy rachunek sumienia i zastanowić się, co sprawi, że sięgniesz po telefon i umówisz pierwsze spotkania – podziw innych, nagroda finansowa, prestiż, na który zapracujesz? [Czytaj więcej]

Sprawdzony pomysł na biznes – franczyza

Franczyza przeżywa w Polsce prawdziwy okres rozkwitu. Na tym tle bijemy naszych środkowoeuropejskich sąsiadów na głowę – co trzecia firma rozwijająca sieć sprzedaży na zasadach franczyzy w Europie Środkowej i Wschodniej działa nad Wisłą. Do końca roku 2013 w granicach naszego kraju działało 941 takich firm, a według prognozy Profit System, firmy konsultingowej specjalizującej się w doradztwie z zakresu franczyzy, na przełomie roku 2014-2015 przekroczona zostanie bariera tysiąca franczyz. Dla porównania Ukraina i Węgry, zajmujące kolejne miejsca w zestawieniu, mają nieco ponad 400 franczyzodawców. [Czytaj więcej]

Cechy lidera, które warto w sobie rozwijać

Kim właściwie jest lider? Według słownikowej definicji to przywódca partii lub organizacji albo zawodnik, który wysunął się na prowadzenie. W potocznym rozumieniu – ktoś, kto przewodzi innym. Definicja krótka, a jednak bardzo treściwa. Lider przewodzi innym, czyli ktoś za nim podąża, naśladuje go, traktuje jak autorytet. I niezależnie od tego, czy jest to jedna osoba, czy ogromna struktura albo zespół pracowników liczony w setkach, bycie liderem wymaga rozwijania w sobie konkretnych cech i umiejętności oraz ustawicznego dążenia do doskonałości. [Czytaj więcej]

Mentor – patron Twojego sukcesu

Mentor, mistrz, nauczyciel, preceptor – wszystkie te nazwy odnoszą się do postaci przewodnika, doświadczonego w danej dziedzinie człowieka, który ma coś ważnego do przekazania. Pojęcie mentoringu staje się coraz bardziej modne, chociaż tak naprawdę relacja uczeń-mistrz ma się doskonale od wieków. [Czytaj więcej]

Waldemar Manhart – networker z krwi i kości

Wychowany dwujęzycznie i dwukulturowo, młody Waldemar Lewandowski emigruje w 1980 roku, jako 20-latek, do Niemiec. Po dwóch latach podejmuje studia ekonomiczne na kierunku Ruch pasażerski, kończy z dyplomem z ekonomii. Jeszcze podczas studiów, jako ojciec dwojga dzieci, podejmuje działalność gospodarczą, pierwotnie jako tłumacz przysięgły języka polskiego dla wszystkich miejskich urzędów, a później otwierając pierwszą spółkę „jonit venture” w Warszawie, z pierwszą wypożyczalnią samochodów na terenie Dworca Centralnego, pełniąc w niej funkcję prezesa zarządu. [Czytaj więcej]

E-TYKIETA CZYLI SAVOIR-VIVRE W INTERNECIE

„Polski Internet, to często rynsztok”. Tak w jednym z wywiadów wyraził się Roman Kuźniar, doradca polskiego prezydenta ds. międzynarodowych. I rzeczywiście w sieci znaleźć można setki tysięcy przykładów świadczących o braku kultury i dobrego wychowania internautów. Są też i takie miejsca, gdzie poziom dyskusji jest wysoki, a spory - choć w warstwie merytorycznej bardzo gorące - prowadzone są na bardzo niskim poziomie emocji. Jak zatem dobierać odpowiednie fora czy platformy, by uniknąć styku z totalnym brakiem kultury i jak zachować się w sytuacjach, w których atakują nas zawzięci, a niezbyt dobrze wychowani adwersarze? Oto kilka podpowiedzi. [Czytaj więcej]

CO Z TĄ GOSPODARKĄ? SYTUACJA RYNKOWA POLSKI

Z analizy rynku w roku 2011 wynikało, że tak samo jak przed dwoma laty, więcej firm zostało zlikwidowanych niż powstało nowych. „Dziennik Gazeta Prawna” informował, na podstawie danych HBI Polska, że zaistniała sytuacja nie była wynikiem kryzysu, ale zmniejszeniem środków na tworzenie nowego biznesu. Jak wynika z badań HBI Polska, w pierwszym półroczu zarejestrowano blisko 151 tys. nowych przedsiębiorstw. W tym samym czasie z rejestrów wykreślono ponad 216 tys. firm. Ich ogólna liczba zmniejszyła się więc o blisko 65 tys. [Czytaj więcej]

Nie płaciłeś abonamentu. Uważaj. Poczta ściga dłużników.

Nie płacisz abonamentu radiowo-telewizyjnego? To zajrzyj go skrzynki pocztowej. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji razem z Pocztą Polską rozpoczęły wielką łapankę na dłużników. Jest o co walczyć, bo Polacy zalegają z płatnościami na niewyobrażalną sumę dwóch miliardów złotych! Ludzie dostają wezwania nawet za 5 lat z rachunkiem na 1,6 tysiąca złotych! Takie listy mogą trafić nawet do trzech milionów Polaków. [Czytaj więcej]